Domů / Recenze / Honda Clarity 2018

Honda Clarity 2018

Honda poprvé představila Clarity v roce 2008. Jedná se o sedan střední velikosti, který pojme až pět osob. Autu se bohužel příliš nevedlo a jeho výroba skončila v roce 2014 jen hrstkou prodaných kusů. Nyní se však automobilka rozhodla model znovu oživit a přichází s novou verzí, která má přinést i více možností do pohonného ústrojí.

Clarity má jedinečný styl, který je těžké přehlédnout

Clarity patří k modelům aut, které mají svůj osobitý styl. Novinka pokračuje v této tradici. Celý vůz je poměrně nízko posazen a působí skromně. Přesto disponuje prvky, které vyzařují agresi a bojovného ducha. Dominantou přední části jsou chromované prvky, hranaté světlomety a LED diody, které vytváří skvělý efekt.

Menší podivností je šikmá střecha, která propůjčuje sedanu vzhled hatchbacku. V zadní části pak nalezneme design připomínající cibulku s ocáskem. Vše však působí dobrým dojmem a Clarity je na skvělé cestě, jak zaujmout širokou veřejnost.

Interiér šetrný k životnímu prostředí

Honda na tiskové konferenci prohlásila, že interiér je vyrobený z materiálů šetrných k životnímu prostředí. Na první pohled působí kabina velice prémiově a disponuje celou řadou super jemných materiálů, které vám zpříjemní cestu.

Samozřejmostí je celá řada informačních technologií, jako je Honda Display Audio, která se vyjímá na velkém displeji uprostřed středové konzole. Celkově interiér vypadá skvěle a ladí s moderními trendy, kterých se Honda Clarity musí držet.

Hybridní motor, jako třešnička na dortu

Elektrifikovaná pohonná jednotka je opravdu ideální set-up pro dojíždění. Pod kapotu si můžete zvolit hned trojici možností. Nejvíce pozornosti spolkne 1,5 litrový čtyřválcový motor Atkinson, který je spojen s elektromotorem a 17 kWh baterií. Výstup z motoru je dimenzován na 181 koňských sil a 232 liber-stop točivého momentu. Minimální dojezd by měl činit 330 mil. O ostatních motorech nepadla řeč a je třeba počkat si na ostrou verzi.

Líbí se nám pokrok jak v exteriéru, tak pod kapotou. Problém je však v podobě nudného výkonu, příliš silné konkurence a přece jen konečná cena, která není příliš nízká.